MerveBostanBayrak Defneninannesi ben doktoruma sormuştum en iyi emzik bebeğinin aldığı emziktir devam et demişti. Avent freeflow kullanıyoruz.
AliyeAsel Defneninannesi inan bilmiyorum canım valla bende weebabynin damaklısını almıştım kabul etmeyebilir diye kusacak gibi yapıyor kendini avent alacam bu ay inşallah kabul eder arada emzik iyi oluyor alışmazsa çok zorlanırım
Elifsu Defneninannesi çeşit çeşit emzik aldım en iyileri hemde. Ama kızım damaklı olanı tercih etti en ucuzu oda 😄
Gulsah4141 Defneninannesi her çeşit emzikten aldım ama malesef kızım hiç birini kabul etmedi en son aldığım emzik avent ultra soft oldu her bebek kabul ediyo diye duydum onuda tutmadı bende pes ettim artık
ygmr Gulsah4141 bnm kizimda turmuyordu ama vere vere alistirdim 4 ayligiz daha yenu aldi ohh be dedim uyuyavagi zaman beni emzik yerine kullaniodu ve surekli gaz kisir dongu oluodu simdi diyuruorm emzigi kendi arii zaten pes etmeyin rahatlismis😂
Berra Gulsah4141 mrb bende hepsını denedım hıcbırını almadı sadece 6-18 kıraz emzık aldı. Bu arada 2.5 aylık kızım. En pahalı emzıklerı böle aldım tutmadı
Gulsah4141 ygmr bizde 2 ay 19 günlüğüz doğduğundan beri deniyorum tutmuyo malesef öğürüyo çok zorlayınca kusuyo ve benim kızımda beni emzik gibi kullanıyo sürekli emmek istiyo :))
Gulsah4141 Elifsu benim kızım hiç birini almıyo damaklı damaksız kiraz uçlu damla uçlu hepsini denedim :))
Gulsah4141 Berra benim aldığım bütün emzikler 0-6 ay acaba bendemi 6-18 alsam ama onuda tutmazsa diye düşünüyorum 2 ay 19 günlük bebişim :))
ygmr Gulsah4141 maalesef bende 2 3 kere kustirdum vermeye calisirken 😣ama sonunda aldirdim sukur rahat ettim keske bastan verseymusum cok asiri zorlandim tatifi yok
Elifsu Gulsah4141 diğerlerini bilmem ama aventin soothie emziğin 3+ sını bile denedim ben 1,5 aylıkken. Büyük oluyordu ağzına tutamıyor çıkıyordu.
1mom1baby Berra emzik ve biberon emzigi ayına göre mi alınıyor yoksa bebeğe göre mi üzerlerinde 6 ay 2 numara yazıyor. Benimkide düşürüyor en fazla emme süresi 5 dk onuda doğduğundan beri 2. Kez oyle emdi
Berra 1mom1baby bıberonuda 6-18 ay normal akış aldım çünkü 0-6 az akışla çok uzun sürüyordu az geldıgı ıcın bebegım sınırlenıyordu. Zaten 2 veya 2,5 saatte 90 ml mama verıyorum. Az akışla olmuyordu çok uzun sürüyordu cenesı yoruluyordu.
Gulsah4141 Elifsu onu bende denedim ama 0-3 ay olanından almıştım çok ağır geldi tutamaz hala onu düşürüyo :))