Adeviyee pek memnun değilim dediğim gibi üzerini yine örtüyorum anca ısınıyor cocuk 21 derecede. kendisi 20 derecede sıcacık oldugunu söylüyor ama bence değil. İçine kat kat giydirmenz lazım Bahar için alınabilir. Yinede tulum olduğu zaman daha rahat oluyorum tabi üstünü açarmı üşür mü diye düşünmüyorum. Kumas da tüyleniyor tüy topluyor. Onun yerine kidzee alınabilir bence daha profesyonel hazırlanıyor sonuçta ben başka arayışlara girdim yine, daha öncede lcw kullanmıştım o daha berbat.