Çok ünlü bir İnstagram annesi tarafından devamlı öneriliyordu merak ettim ama bu kez iyi çıkmadı ! Odam 23.3-24.7 derece arasında gece boyu değişiyor. Kidzeenin önce Spacedinos tulumunu aldım. Bir hafta sonra da GiraffeZee tulumunu aldım. Tulumun kumaşı falan evet güzel ama asla içine bir tane zıbın giydirelim. 20-24 derece arasında sıcak tutsun değil! Ben geldiği ilk gün giydirdim tek zıbın gece uyandığında vücut ısısı 35.9- 36.1di. Hemen üstündekini uzun kollu bir zıbına, Altına da bir patikli alt giydirdim. Ama yine soğuk bu çocuk yine soğuk ! Yanlış üretim falan değil farklı zamanlarda farklı iki mal var elimde. İkisi de aynı. Öyle ucuz bişeyler de değil ki bu aldık kaldır çöpe at yapalım. Tavsiyemdir bebeğinizi ısıtmak için almayın kesinlikle. Görsel olarak güzel tulum ama o zamanda bu paraya yazık.