4 şubatta doğum yaptım ilk iki gün sütün gelmedi mama verdik gögüsümü tutmadı çok zorlandım önce sağıp verdim biberonla sonra emmesi için çabaladım hep yara oldum ama sonunda tuttu. Sakın vazgeçme insan psikolojik olarak çok yoruluyo seni çok iyi anlıyorum. Hem emzir hem mama ver aç bırakma yeterki