Dryaakgnn size bir şey demiyorum doktorunuzun sizi bu konuda bilgilendirmesi gerekiyor. Kaşıklı biberonlar var. Ben 15 gün şırıngayla memenin ucundan, ağzının kenarından damla damla akıttım ki memeden süt geldiğini zannetsin diye. Emzirme destek sistemleri var. Bardaktan bile içiyor bebekler. Hiç olmadı kaşıkla verin.Hiç sütü olmayan insanların sütünü getiren bir sürü doktor,bir sürü emzirme danışmanı var.Ben doktorunuzun biberona müsaade etmesine sinirlendim. Sütüm var diyorsunuz. Neden hemen mama, neden biberon 🤷♀️