3 ay 23 günlüyüz. Gündüz 3 uyku yaptırıyorum. Sabah 9 gibi uyanıyor mamasını verdikten sonra gazını çıkarıp altını değiştirip tekrar uyutuyorum. 1 saat uyuyor. Sonra öğlen 1,2 ye kadar oyun oynuyoruz aktivite kağıtları aldım onları gösteriyorum çok ilgisini çekiyor kitap okuyorum farklı kelimeler duysun diye 🌺 sonra tekrar doyurup öğle uykusuna yatırıyorum yarım saat uyuyor sonra tekrar akşam 7 gibi 1 saat uyuyor. Gece uykusuna da 10 buçuk 11 gibi geçiyor . 3 gibi kaldırıyorum doğuruyorum sonra tekrar 7 de kalkıyor yine doyurup yatırıyorum en son 9:30 gibi gün başlıyor. Bizim de elleri sürekli ağzında ufak bir patlak çıkmış diş mi bilmiyorum ama salyamız da çook. Tepkilerimiz gülmelerimiz bol 😍 gaz ilacını 3. Aya girdiğimiz de bıraktık . Gazımız bitti çok şükür. Hepsi sağlıkla büyüsün ..❤️