Birprensesannesiii Smyslh 1.750 canım biz peş aldık taksitli fiyatı nasıl oluyo onu bilmiyorum ama 5 çekmeceli bu arada
tostosum Smyslh Vestel no frost 7 çekmeceli kullanıyorum 1 buçuk yıldır memnunum. Lt olarak da baya geniş muadillerine göre fiyatı da daha uygundu. Tavsiye ederim. Net kullanım litresine dikkat edin alırken.
Ballilokmamelmaliturtam Smyslh 5 çekmeceli fiyatını net olarak hatırlamıyorum canım 4 sene oldu ama 1200 falandı sanırım
tostosum Smyslh brüt oluyor birde net kullanım hacmi oluyor. örnek 300 lt brüt se net kullanımı 250 lt gibi. Önemli olan net hacmi ne kadar
[silindi] Smyslh Vestel o zaman bi bak çekmece sayını ihtiyacına göre değişebilirsin çekmece başı 200/300 oynuyor 😁 yazın 7 cekmeceliyi 2600 e almıştık şimdi kaç oldu acep😅🤷
arikinannnesi Smyslh tam tersi bayrama yakın daha da indirimli oluyor ben vestel’den aldım 7 çekmeceli çok memnunum biraz karlanma oluyor ama önemli değil onu tavsiye ederim.kurban bayramından iki gün önce sipariş ettim hemen getirdiler çok uyguna almıştık.
[silindi] https://www.vestel.com.tr/vestel-cde-l1203-w-a+-nf-dikey-derin-dondurucu?gclid=CjwKCAiAg8OBBhA8EiwAlKw3kocV4dKbrJajMEU7qF-G7G8-1JeBMng4wIX1d5JHINN3sicjWwQzzxoCIfcQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds bak buydu 3500 olmuş 🤦
Smyslh [silindi] bende yorum yazacaktım ürün kodunu da yazar mısınız diye 😁 çok yaşayın 🤲🏼 bacım elim titrer ağlarım ben o parayı verirken 😂😂
[silindi] Smyslh bende ağlardım 😁 beş çekmeceli felan bak işini görürse yedi çoğu kişiye fazla geliyor
arikinannnesi Smyslh 1484 liraya almıştı eşim modeli şimdi hatırlamıyorum ama yarın bakım yazarım mutlaka acelen yoksa ses çıkarmak istemiyorum bu saat minnak kızımı ancak uyuttum zarzor 🥺
Smyslh arikinannnesi ayyy yok kuzum yok. Hiç zahmet etme. Buralardayım ben sen nezaman müsait olursan ozaman bak. Hiç acele etme. Yeterki huzurla uyusun minnoşum 😘 anlaşılan seninkide çıt sese kalkıyor 🤦🏻♀️