Merhaba Hanımlar 👋 Derin dondurucu almanın tam vaktidir diye düşünüyorum. Önümüzde oruç ve ondan sonra 2 ay arayla bayram var. 2 bayram arası da fiyatları yükseltiyolar sanki yaa 🤷🏻♀️ oyüzden tam vaktidir diyorum (şahsi düşüncem) 💁🏻♀️ öneri ve tavsiye almaya geldim. Memnun olmayanlarda yazabilirler mi lütfen? Neden şikayet ediyolarsa göz önünde bulunduralım. Benim gibi Alacak olanlara da yardımcı olacaktır bu mesele 🤗💙