Biz de yeni geçirdik hastalığı 38 dereceyi geçmeyen ateşimiz oldu 3 gün boyunca ateş sonrasında yüzünde vücudunda kızarıklıkları hemen oluştu takipli olduğumuz hemşireye attım resimlerini ve 6.hastalık olduğunu viral enfeksiyon olduğu İçin antibiyotik kullanmaya gerek olmadığını sadece ateşini takip etmemi ateşi olunca ateş düşürücü vermemi söyledi bende oyle yaptım eger ateşi cok yukselirde gelirsiniz dedi ama şükür 3 günde atlattık kızamıkları 5-6 günde anca geçti