Merhabalar 5gün önce bir sabah 38 derece ateşle güne başladık gün içerisinde sürekli ateşimiz düştü ve yükseldi tabi ilaçla soğuk kompresle falan düşürdük dr umuzla iletişime geçtik dişlerden olabileceğini bi kaç gün takip etmemiz gerektiğini söyledi ertesi gün ateşimiz düşmediği için dr a gittik kan idrar tahlili istedi ve tahliller sonucu 6.hastalık geçirebilme ihtimalimiz olduğunu söyledi neyse 4gün boyunca ateşimiz oldu daha sonrada vücutta ve yüzde kızarıklıklar çıkmaya başladı dr umuz 1hafta sonra tekrar kan tahlili istedi sorum şu arkadaşlar bebegi 6.hastalık geçiren anneler nasıl yol izlediler hangi tahlilleri yaptırdınız hastalık sonrası kan verdiniz mi tekrar