Tuba44 bebeğim 3,5 aylık. Emzirme danışmanı akışı yavaş diye 5 numarayı Önermişti gri renkte olanı. Genzine kaçma durumu olmuyor. Mamayı biberonda hazırlıyorum sondanın bi ucunu daldırıyorum içine diğer ucunu da bebeğimin ağzına memeyle eşzamanlı sokuyorum. Farketmedi bile. Bantlama bile yapmıyorum yani