Ben işte tablet le çayını kullandım tabletin alımını düşürdüm sabah akşam bir tane içiyorum çayı günde üç kere. Gerçekten faydasını gördüm mama vermiyorum artık. İki saatte bir ilk günler hep sağım yaptık emzirdim kalan sütüde sağmaya çalıştım. Çok şükür şimdi daha iyiyiz mama 3-4 günde bir öğün oluyor bazen. Önce den daha çok mama verirdim şimdi bebeğimin doyduğunu hisssdiyorum. Emerken diğer göğsüme de mochi yi takıyorum onun da çok faydası var