Alminakarakaya GizemCengiz adet oldunmu canım belki o zaman bir nebze gider bende 1 buçuk ay oldu Doğum yapalı sezeryan oldum karnım hala duruyor adet olursan gider diyorlar ama sanmıyorum
GizemCengiz Alminakarakaya yok canım daha kanamam tam kesilmedi ki yani bitti sayılır ama tam değil kırkımdan sonra temizlensem adet olmama çok var sanırım
Alminakarakaya GizemCengiz pardon canım ya daha kırkın çıkmamış benim kırkım çıkalı 1 hafta oldu bakalım ben olucakmıyım
Alminakarakaya GizemCengiz 9 ay olmayan var canım onuda biliyorum inşallah hemen olurum ne diyim ☺️☺️
Sebebimsin01 GizemCengiz 2 ayda eski haline dondude catlajlar donmedi ayol sünmüs duruyir büzsuyir hep sertlesmedi napmam lazm kalcamdada mor mor duruyo