GizemCengiz 1 ay oldu doğum yapalı karnım kocaman hala. Sezaryen doğum yaptım korkumdan korse de takamadım hemen. Bebek de fırsat vermiyor unutturuyor çoğu zaman. Takmaya çalışıyorum arada ama bu göbek gider mi tecrübeli anneler? Korse şart mıdır?
Zeynepppppp GizemCengiz ben hic bisey kullanmadim ilk zamanlar sadece sarmistim oda icim temizlensin diye normal dogumdan dolayi kizim 6 aylik göbek ayni gobek kullan sen yine de insallah fayda olur
Asli91 GizemCengiz 7 ay oldu. Sezeryan yaptım bende. Ovli korseyi kullandım ama pek etki göremedim tabi. Bu arada yediğime içtiğimede dikkat ettim. Doğumdan beri o alt karın 15 cm inceldi. Yeni yenide arada mekik çekiyorum düzenli olmuyo malesef.
Milakizim GizemCengiz uf aynı ben ya korse aldım sürekli emdiğinden takamıyorum kalacak bu göbek sanırım 😔
Alminakarakaya GizemCengiz adet oldunmu canım belki o zaman bir nebze gider bende 1 buçuk ay oldu Doğum yapalı sezeryan oldum karnım hala duruyor adet olursan gider diyorlar ama sanmıyorum
Serenay GizemCengiz bende bişey kullanmadım 39 gün oldu biraz göbek var hala gitmedi acaba şimdi kullansak yarar verir mi ki ?
GizemCengiz Serenay ya hiç kullanmamaktan iyidir. Gerçi bilemiyorum benim yengem teyzem kuzenlerim hiç kullanmadı göbek de kalmadı ama herkes kalır diyor korkuttular
Yelda0861 5 ay oldu sezeryan yapalı ne yazık ki hala karnım var bende çok kullanamadım Koreseyi doktorum hemen ilk günden tak dedi ama bebeğim küveze gidince kendin aklıma bile gelmemiştim şimdi 6 kilo fazlam var sanki hepsi karnım da 😬 napçam bilmiyorum
Yelda0861 Edward delikli bir korseydi eşim internetten almıştı vücut hava alsın diye delikli almış sözde ama işe yaramadı Yada ben düzenli kullanmadın bilmiyorum
Yelda0861 Edward bu saatten sonra kullansam yarar bu bilmiyorum mekik çekmek lazım ama onu da ben yapamıyorum yaz gelsin bari yürüyüş yapayın diyorum insanın o karnı görünce psikolojisi ister istemez bozuluyor 😬😬