Yarim0307 Arasinannesiiiiii 60 gün cektim onu dile kolay. Ne denediysem fayda etmedi susam yagı ayva cekirdeği kremler daha neler neler. En son vazalin sürdüm 3 gün demedi iyileşti cok sükür tavsiye ederim
Sezin1 Arasinannesiiiiii merhaba bende ilk iki ay cok aci çektim emzirirken catliyo ve kaniyordu göğüs ucu lansinoh göğüs ucu kremi kullandım ve halen kullanıyorum çok memnunum her emzirme sonrası sürmek lazım çok iyi bir krem
Supermom45 Arasinannesiiiiii Ayy canım yaa o acı çok kötü bilirim😟 kesinlikle lansinoh göğüs ucu kremi tavsiyemdir hemen geçiriyor mucize gibi 👌
ArdenTugce Arasinannesiiiiii benimde öyleydi kanamıştı hatta lansinoh kullandım mesela sağ göğsümden emzirdikten sonra oraya sürüyordum bir sonraki emzirmede solu vereceğimden silmiyordum tekrar sağı vereceğim zaman siliyordum uzun süre kalmış oluyordu baya etkisi oldu yara falan kalmadı ama alışana kadar acı geçmiyo benim 20 güne ancak geçti
Kivancurazmomy12 Arasinannesiiiiii 50 gün oldu dogum yapalı 40 gün acı ağrı sızı çektim şakır şakır kan aktı goguslerimden denemediğim şey kalmadı zeytinyağ tahinin yağı garmastan lansinoh sarı kantoran yağ hele gümüş kapak hiç bı işe yaramadı daha çok yaktı canımı en son e bebekte mycey marka göğüs kalkan aldım indirimde 28 tlydi süper derecede iyileşti goguslerime dokunamiyordum şuan çok şükür çok iyi ben arada garmastan sürüp kalkanı kapattım arada da sarı kantoran çok yumuşatıyor bilginiz olsun göğüs kalkanı çok tavsiye ederim mutlaka alın göğüslerin hava almasi çok önemli hemen toparlasiniz inşallah çok geçmiş olsun 🙏
Arasssim Arasinannesiiiiii ayva çekirdeğinin içine biraz su koy o jel gibi olucak onu sür bide kendi sütünü sür
Gizeemm Her emzirmeden önce sütünü sür göğüsüne Pedin hep kuru olsun krem sürdüktn sonra daha çabuk iyleşiyo göğüsene krem sürdükten sonra nemli bırakırsan iyleşmiyo bide doğru emzirdiğinden emin ol yoksa düzelmiyo
Zeynepkenancan Arasinannesiiiiii zeytin yağı geçiriyor benimde öyleydi kullandım yaralarım iyileşti şükür
tuubikaa Arasinannesiiiiii Arasinannesiiiiii merhaba ben 40gün çektim herşeyi denedim kremler yağlar vs. üstüne mastit oldum çok zordu herşeyi denedim geçmeyince genel cerrahiye gittim direk KAKAO YAĞI al dedi her emzirmeden sonra sür, emzirmeden önce ılık su ile sil dedi o şekilde emzir dedi 1haftada geçti 🙏🏼
Busra_korkmaz70 Arasinannesiiiiii emzirmeden önce sürekli gösünü ılık suyla sil veya yıka emzirdikten sonra da aynısını yap ve sürekli nemli tutu birde eğer yara okuduysa bal mumu yağı var benim yaralarımı 1 haftada toparladı