Arasinannesiiiiii kamtaron yağı ve susam yağını karıştırıp sürdğm göğsüme evdeyken hep sçık gezdim. Ağlayarak emziriyordum 10 gün sürdü yarası sonra 3, günde iyileşti .. ne kremler denedim lansinoh garmastan vs hiçbiri fayda etmedi. Dışarı cıksrken de avetin kalkanını kullandım hava delikleri var hemen iyileşti.. ama 1 haftalık bebegi 3 saatte emzirme sarılık olabilir 1,5 saat 2 saat daha iyi olur canım geçmiş olsun