odymerve tadı için doktorunuza danışın isterseniz kabul etmeyen bebekler oluyormuş forumda da yazmışlardı doktor önerisi ile tatlandırıyorlar.pekmez falan katan da oluyor ama kaç aylık olduğu da önemli tabi doktorunuz ayrıntılı bilgi verecektir.süreç zor ama diyetinize sıkı sıkı uyun sürekli takip edin bebeğinizi farklı besinlere de alerjileri olabiliyor.bizim çoklu besin alerjisi. Kırmızı olan her şeyede alerjimiz var Salçayı actı doktor bu ay diyette ,2 gündür reaksiyon gösteriyor alerjiden dolayı ama böyle bağışıklık kazanacak . üzülüyorum kızımı huzursuz gördükçe.sabırlı olun diyetinizi bozmayın.yalnız değilsiniz geçecek hepsi.çözümü var en azından öyle düşünün.çok geçmiş olsun .