odymerve Merhaba,alerjimiz var doktorumuz rapor çıkardı üç tane mama yazmış. Hepsinin tadı kötü sırayla dene dedi. Tecrübeli anneler varsa fikir verebilir mi? 1)Neocate 2)Pregomin As 3)Alfamino
anneoldumkiben odymerve pregomin as kullanıyoruz. Kokusu çok kötü gerçekten bebeğim çok sevmedi ama seçenek sunmadı doktor bize.
Minnakkkkk odymerve neocate kullaniyoz biz aynı sekilde zaten diyet mamaların hepsi kokuyit sen bir şekilde tatlandirman gerekiyor ben evdeki şekerli vanilya var onu kullanıyorum o atıyorum bide mamayı atıyom hem kokusunu güzel hemde tadını güzel yapiyir bilginz olsn bnnki öle içiyor biraz
odymerve anneoldumkiben Bize de altı tane yazacağım demişti ama üç tane yazmış daha marka var anladığım kadarıyla bu Mamalar ekstra internette de satılıyor Neden rapor çıkıyor onu da anlamış değilim aslında
NiLDeRiN Giray koku tat berbat demir ilacı gibi aynı bazı bebekler içmiyormuş kötü diye kızım içti 🙏ama etki olarak memnunum ben . Söylenildiği gibi çok kilo aldırmıyor. 6 aylığız ve bu ay 400 gram aldık
anneoldumkiben odymerve olurmu nedeni 215 tl tanesi. Ücretsiz aylık 8 tane alabiliyoruz biz. Yeni çıkardık biz de.
odymerve AyzAli Evet biz doğduğundan beri hem emzirme hem mama şeklinde gidiyorduk alerjimiz yeni çıktı şimdi hem emzirme hem mama ama Ben süt ve süt ürünlerini tüketmeyeceğim içine süt giren yemekler pasta börek çörek onlarda dahil
NiLDeRiN Eladerin normalde 215 lira ama raporla 30 TL ödüyoruz. Çocuk doktoru raporu çıkardığı için fark çıkıyor.alerji bölümünden alınırsa (tahlil vs yapılıyor orda pandemiden dolayı hiç o kısmına girmedik biz ) o zaman farkta çıkmıyor
odymerve Eladerin İnternette 400 gramını 80 90 TL’ye buldum ben fiyatını hiç bilmiyorum ilk defa alacağım pazartesi günü
odymerve NiLDeRiN benim kızım da inşallah icer Altı aylık olmuşsunuz ya bunların da bir numara iki numara diye çeşitleri var mı rapormız altı aylık çıkmış iki ay sonra altı aylık olacak bebeğim tekrar rapor çıkartmama gerek var mı ki acaba şimdi bir numara yazmıştır mesela iki ay sonra altı aylık olunca iki numaraya geçmek için tekrar mı rapor çıkartmak gerekiyor bilginiz var mı
odymerve anneoldumkiben Anladım onu bilmiyordum teşekkür ederim ben de ilk defa pazartesi günü alacağım