CanselK Elmadersem Büyük bi hevesle aldım ama, kullanmadık bile. 7 aylık kızım 5 buçuk aylıkken aldım. Hiç gerek yok. Yastıkla destek yapıp oturt aynı şey
Minty Keske almadan post açsaydım bende 😅 içinde 2-3 kere oturdu .. çok gereksiz.. sürekli öne eğiliyor hiç rahat ettiklerini düşünmüyorum
ikizlerinannesi2985 Ay 2 ay sonra ben de alacaktım iyi ki gördüm postu😀 almiyim bariii. Sağolun kızlaaar😅
Nurtalib Elmadersem aldim ve iade ettim canm icine koyunca saga sola dönüp duruyorlar cok uslu bi cocuk olurda belki icinde oturur gereksiz bence