Merhaba.Normal doğum yapmama rağmen benim sütüm geç geldi ve bebeğim mememi hiç emmedi.5.ayımızdayız ve halen sağarak anne sütü veriyorum.elektrikli pompalar bende hep mastit yaptı. O yüzden hastane tipi pompa kiralıyorum.Kimsenin sağmayla süt olmaz demesine aldanma nedense öyle bir algı var ama dediğim gübi benim 5 oldu halen sağıyorum