YGZM Bal_bebegim ben pastorize sutu normal ev yogurdu bulurdum onla mayalardim hafif sicak mayalardim eksi llmaxsi ideal olurdu
Eesay Merveges yok, buzdolabındaysa çıkarıp 1 saat kadar en azından çok soğuk olmasın diye bekletiyorum dışarıda o kadar
Bal_bebegim A_Beren 6 aylık olduk ve ek gıdaya yoğurt ile başlamayı sectim :) sonra sebzeler ve meyveler ile devam etmeyi düşünüyorum ☺️
Ankakusu35 Bal_bebegim bizim doktorumuz tire günlük süt ile foça yoğurdu mayala bebekler çok seviyo bende önümüzdeki günlerde başlıyacağım belki size de fikir olur
Bal_bebegim Ankakusu35 birkaç yerde daha duymuştum araştırayım 😊 günlük sütten mayaladım oldu şuan ama önemli olan bebişin sevip yemesi tabi😊
minibiranne Bal_bebegim merhaba canım ne yaptıysan bir türlü istediğim tat ve kıvamda yoğurt yapamadım🥴 bı gidişle yoğurt yapma makinesi alacağım galiba 🤷♀️
Bal_bebegim minibiranne bende tam o raddeye gelmiştim ki stressiz bir şekilde bu defa oldu oldu olmadıysa makine dedim 5 saat sonra açtım üstünü tas gibi olmustu ben şok 🤪 kendime de güvenim geldi tabi 🤣
QueenMom__ Bal_bebegim ben probiyotik toz maya ile mayalıyorum, süt olarakda bimin altın sütünü kullanıyorum tavsiye ederim 🤗
Bal_bebegim QueenMom__ toz mayayı nasıl ayarlıyorsunuz 1 tl süt 1 paket maya mı ? Yani bir yemek kaşığına mı takabül ediyor ?
Bal_bebegim A_Beren cok erken sanki ama mama yada başka bi durum varsa doktorunuz önermiştir en iyisi sorun ilk sebzelerle başlayın sonra yoğurt en son meyve olur 😊
A_Beren Ankakusu35 doktorumuza yoğurdu sormadık ek gıdaya başlayabilirmiyiz diye sorduk,sebze çorbasından başlayabilirsiniz dedi
QueenMom__ Bal_bebegim küçük kutuda satılıyor içinde 5 küçük paket var 1 litreye 1 paket hatta daha fazlası içinde aynı sanırım üzerinde yazıyor. Ben hep 1 litre yaptığımdan dikkat etmedim açıkcası ama çok memnunum. Tadı çok iyi oluyor