HappyKids Canımız annelerimiz, Happy Kids android güncellemesini yaptıktan sonra görüşlerinizi bizimle paylaşır mısınız? 🥰
Birkizbiroglan HappyKids bebek bölümün, yazı yeri çok iyi olmuş ✋ okurken gözlerimi kaybetmekten korkuyordum 🙈🤭
sagittarius_mom HappyKids Thanks for update. Güzel olmuş Profile fotoğraf ekleyebild ve yazılar harika 🥳
3children1mom Nik_mik_yok Bende.gordum onu ama eskiden var sanıyordum 😂😂 Direk foruma girdigim için dikkatimi çekmemiş 😂
Nik_mik_yok wafflee_42 aa bak en güzelini buldum. Bilgi kısmındaki resmi degistirebiliyorsun🤣 işte buna bayıldım. Tabimadigim bi anne ve bebek yerine ,bebeğim ve ben varım artik🥳
wafflee_42 Nik_mik_yok wuhhuuuww. Güncellemek için sabırsızlanıyorum 🤣 @HappyKids birde yazdıklarımızı silme özelliği getirseniz dadindan yinmes burası 😁
Nik_mik_yok wafflee_42 onu bende istedim ama takip edemeyiz dediler 🤭haklılarda, herkez yazar yazar siler, küfür hakaret havada uçar valla. Psikopat dolu🤣
wafflee_42 HappyKids Tamam susutum 🙊 Henüz güncelleme yapamadım. Yapınca memnuniyetimi belirticegim 👀
HonKiPonKiDoNiNo NaimeYilmaz Bebek kismina gunde 1 kere bakiyorum ama ne biliyim sanki goz yoruyor biraz ben eski halini seviyordum, Allahdan forum kismi oyle degill 🙈