Glzrarn evet yara pede yapışıyor emzirmek için daha açarken işkenceye dönüşüyor. Pedle beraber kremde sürsen fayda etmiyor. Steç film koyunca rahatladım iki gündür. Yaralarım hâlâ açık ama emzirirken dudaklarimi ısırıyordum bütün vücudumu kasıyordum heryerim ağriyordu. Pedin içine birkaç kere katlayıp koydum akan sütü yine ped topluyor göğsümün ucu acımıyor eskisi gibi