Glzrarn acı çok oluyordu ucu kan toplamıştı emdiği zaman çok şiddetli iğnelenme oluyordu içe doğru 😔 . Ne duysuysam denedim kakao yağını duyunca da pek umudum yoktu acıkcası hadi denemiş olayım diye aldım 🙈 ama işe yaradı. Zaten o geçtikten sonra tekrar olmuyor kullanmaya da gerek kalmıyor. Gümüş kapaktan önce bi deneyin isterseniz boşa para vermemiş olursunuz.