Srht sonuna kadar haklısın mama vermem demiyorum tepkide vermiyorum tabiki çocuğum aç kalacak değil ben doğum yaptığımda beri hem sagiyom hem emziriyodum ama 4 aydan sonra artık Sagar ken ve emerken kızımın doymadi gibi hissettim çünkü çok agliyo du artij ve o kadar çok dikkat ediyodum ki yediğim içtiğini gaz yapan şeylere bile dikkat ediyodum he pes etmiş değilim hala Sağım yapiorum iki göğsünden 20 cc çıksa bile beni mutlu ediyo. Mamaya hiç bi zaman karşı olmadım mama verene de ocu gibi hiç bizman bakmadım yargılamanın bile sadece anne sütünün mucizesi herkes biliyo haliyle ben hep emmesini istiyorum çünkü onu emzirirken keyif bile alıyorum ki sürekli mama veren biride değilim zaten yetmediği yerde zorda kaldığım zaman sutumu sagdigimda gelmediği taktirde veriyorum. Tepki olarak da sakin anlamayın bende size sonuna kadar katılıyorum. Bi bebek kilo almıyorsa anne sütü yetmiyo sa elbette mama verecektir.