Bize de 35. Haftada yanılmıyorsam gelişim geriliği dediler kilosu azmış falan en yakın üniv. Hastanesine gittik sonra doktor düzeliyor dedi 3300 demişti kilosuna 40.haftada dogum yaptım 2900 doğdu sonra sütüm geliyomu gelmiyomu endişesi kaka çiş yapmıyor Bi yandan stres sıkıntı mama içmiyor emziremedim ben büyüdüğünü görür müyüm diyordum simdi 7 aylık 9 kg ☺️☺️