kubusss Kızlar benim bebeğim gününde doğdu ama minik doğdu 2940 doğdu 2620ye düştü şuan 22 günlük. kilo aldı 3600 ama yine de küçük kafalı küçük suratlı 😂 hep böyle minyon mu kalacak yoksa kücük minik doğup sonradan baya toparlayan var mı
Annesi_bebisi kubusss hiç üzülme benim bebeğim de öyleydi suan tam bir dev oldu 😀😀 Maşallah 🧿 minik bebekler daha çabuk büyüyor bence 🙏
Tuanalilos kubusss benim kızım 39+2de tam 3000 doğdu 2800e düştü. Şimdi 5 ay 19 günlük hala 5500, çok yavaş kilo alıyor. Doktorumuz boyu ortalamada olduğu için kilosunun bir önemi yok zayıf bir bebek olacak diyip rahatlatıyor sağolsun 🙂
iki_erkekannesi31 kubusss 39. Haftada 2980 doğdu. 2860 a düştü. Hiç öyle şişman bi bebek olmadı. Şuan 19 aylık hala minyon bi bebek. Eli yüzü ağzı burnu pek bi kibar 🤣bu arada erkek. Abisi de tam tersi 3.500 doğdu. Hep şişman demiyeyim de azıcık tombiş bi bebekti.
Yagizkus kubusss ben söyliyim de şaşırın😄 38+1 de 1840 gram 41 cm doğdu 🙊 maalesef kordon damarına pıhtı atmasından dolayı bir damar tıkandı ve hiç beslenemedi çok şükür sağlıkla doğdu şimdi 13 aylık bir sağlık sorunu yok normal bir bebek. Ama anne karnında hiç beslenemeyip sadece hayati organlarına yetecek kadar beslenebildiği için mi bilmiyorum doğduğundan beri 0 iştah. 1 aylıkken bile ne mama ne meme Aramazdı. Hala küçük. Yemek saatleri bana işkence resmen
Miniminiprens kubusss maşallah kuzuya bizimki de gününde doğdu ama 41 cm 1960 kg ile. Neredeyse 1 ay neresinden tutacağım bilemedim 😊 şimdi çok şükür boy hala kısa ilerlesede kilomuz yerinde 🥰
Yagizkus Miniminiprens merhaba benimki de 38+1 de 1840 41 cm doğdu. Sizinki kaç haftada doğdu küçük doğma sebebi neydi
kubusss Miniminiprens sizinkinin kücük doğma sebebi neydi doktorum bana hep sen minyonsun normal diyordu
kubusss morjaguar oo boyu baya uzamıs kilosu da gayet yerinde. Peki gerçektem kilo aldıkça kafası yüzü daha bi büyüdü mü
morjaguar kubusss tabii ki büyüdü, her geçen gün değişiyor yüzü. ilk zamanlar kafası avucumun içinde kayboluyordu, şimdi emzirirken zor taşıyorum 😄
Miniminiprens Yagizkus ben diyabet hastasıyım doktor ona bağladı canım 30.haftaya kadar herşey normaldi sonra aynı haftada kaldı gelişmesi yavaşladı. Ama tabi ikinci etken bende minyon yapılıym eşim uzun bana göre. Bakalım inşallah sağlıklı büyürler 🙏🤍
Yagizkus kubusss farkedildi 32 de öğrendik. Ama 27 haftada 3 gün geriye düşmüştü dr a sorduğumda önemsemedi sonra bi gittik 3 hafta geriye düşmüş doğana kadar geriye düşe düşe fark 7 haftaya falan çıktı. Pıhtı atması da dr un rahatlığından doğru düzgün test yapmıyordu yapsa plt değerinin düşük olduğunu anlar kan sulandırıcı başlardı
Tuanalilos kubusss zayıf ama çok göze batacak kadar değil, yani benim açımdan öyle. Ama bi büyüğümüz görse eminim doymuyo mu bu yavrum kilo almamış der 😂
MotherQueen Evet canım o😘Ya sadece sütümün azalmasına izin vermedim sürekli emzirdim emmediği zamanlarda sağdım. Yüce Rabbimin işi yani benlik bişe değil 🙈 en son 6 aylıkken tartıldı 9.500 kg şuan 6.5 aylık
Analist Yagizkus benim de damarımın biri tıkalıydı bebeğe besin giden. 38+1 de 2600 doğdu ama bizim ayrıntılı ultrasonda görülmüştü. Sizin o zaman çıkmadı mı acaba