Ecemayaz01 teşekkür ederim canım sana da Allah kolaylık versin. Bizde de 9.gün başlamıştı çığlıklar sonra hep ağlamalı devam etti yazık yüzünün güldüğü bir kaç dk oluyordu ben çok seviniyordum. Ben hamilelik dahil hiç süt içen bir insan olmadım sevmem iyi de gelmez vücuduma. Ama peynir yoğurt yerim acaba onlar dokunuyor olabilir mi ki? 2.ay kontrolünde doktorumuz damlaları az veriyorsunuz dddi dozunı arttırdı, 10 gün falan böyle deneyin fark olmazsa relactaz deneyin dedi şimdilik böyle devam ediyorum bakalım. Sen peynir süt yoğurt hiçbirni
tüketmiyoer musun?