ikizerkekannesi VolkanEmrem bizim ki delik değilde çukur vardı sizin delik gibi mi şuan kaç aylık bebeğiniz kıllanmayı gösterdiniz mi mi doktora
ikizerkekannesi VolkanEmrem bende geç farketmiştim 3 yada 4 aylıktı ciddi bir sorun olsa ilk doğduğunda farkedilirdi ama genede bence bir doktora götürün doktor zaten bakınca bile anlıyor sorun yoksa röntgen vs ye gerek duymaz zaten
VolkanEmrem Elmadersem ay icime su serptiniz insallah cnm ayni bacak harekleri iyi killanma az o cizginin ustunde anlasilirdi heralde buazamanna kadar
Birkizbiroglan VolkanEmrem bizde var. Ama ultrason ile bakıldı. Herhangi bir sorun yok denildi. Şuan 15 aylık. Çukurda,delik olursa,aşırı tüylenme, morarma olursa sorun denilmişti. Ama her ihitmale karşı mutlaka Dr görmeli. Korkmayın 🌼
SerpilG Birkizbiroglan tüylenme gamzenin orada mı yani? Benim kızımda da delik yok sanırım doktorda baktı o da göremedi ama belinin orası çok tüylü
Kcr VolkanEmrem bence doktor bakmıştır siz fark etmemişsinizdir sıkıntı olsa dersi biz bir aylık olduk 15 günlük falanken bende fark ettim doktora götürdük doktor biz demeden baktı siz bir şey demiyordu önemsemedi biz sorunca söyledi bebeklerde olur dedi bacak haberlerinde bir şey yok dedi endişe etme sende sadece 40 ında kontrolde hatırlatın ultrasonda bakarız dedi içimiz rahat etsin diye ve daha büyük gamzesi olanlarda bile bir sıkıntı olmuyor dedi 😊🦋
Prensescik VolkanEmrem benim kizimda var baktırdım bı sıkıntı olmaz dedi doktor esimdede var aynisindan genetik geldi banada sadece kaka fln yapınca iyi temizlemek gerekiyor
VolkanEmrem Prensescik anladm cnm bndede var sanki ondan ilk dogdugunda bi sikinti olsa soylerdiler heralde fazla evham yaptim galiba🙄
Bng Merhaba benim kızımda da var.ultrasonla bakıldı.sorun yok dedi doktor.içeriye doğru delik olmadığı sürece sorun değilmiş. bir de anne ya da baba da var mı dedi.eşimde varmış meğer o da bilmiyormuş bu yaşına kadar
strongMom VolkanEmrem ozman bişe yokdur tatlım yine bi doktora gösterirsin içinde şüphe kalmasın delik yoksa sıkıntı yok
biranne11 VolkanEmrem Doktorlar kontrollerde genelde ilk baktıklsrı yer orası oluyor. Bakmadımı acaba
VolkanEmrem biranne11 bilmiyorumki cmn bn sezaryen oldugum icin ilk kontrole esimle gorumcem goturdu sordum esime hatirlamiyorum dedi bn goturdugumde ise hic bakmadi
antropologanne VolkanEmrem Korkulcak birsey yok. Bunu hemen ilk randevuda doktorumuza söyleyin. Detaylı incelesin. Benim kızımda da var. Çok sukur bir sorunumuz olmadi ama her kontrolde ilk ona baktı doktorumuz.
YigitAlpsMom VolkanEmrem bizde aynı şeyi yaşadık canım korkma esine de söyle mr cekilir doktor bakar ona göre hareket edersiniz
VolkanEmrem YigitAlpsMom soyledim cnm bn biraz evham yapan biri oldugum icin kzdi o herkesde var dedi ama yinde doktora gidince gosterim diyorum