Kzlar bugun forumda tesadufen gordum bnde baktim poposun hemn ust bolsegisnde var delik gibi ama kapalimi anlayamadm kucuk nette cok kotu seyler yaziyo esime demedim korkudan kizcak ne sacmaliyosun diye butun tadm tuzum kacti napcam ben bu sekilde olan anneler tecrubelerinizi yazarmisinz lutfen bise olmaz dimi cok korkuyorum oglum iki gun sonra bes aylik olcak hani okadar gidip geldik hic bakmadida doktor oraya kalca utrason yaprtirdim ordada bakmadilar oyle bise olsa doktor soylemezmiydi bacak haraketleri de iyi cok kotuyumm😞😞