serebro BabyGroot ya bizimde nisanda çok heyecan bastı konsept olarak ne yapsam ne giydirsem diye ogluma
Deren_Hatun bluekoala canım 1600 TL içinde içeceği pastası kurabiyesi keki hediyeliği ve komple organizasyon vardı. Ekstra 350 TL kızımla kendi kıyafetime verdim 2000e mal oldu yAni ortalama
Deren_Hatun BabyGroot benim yaptığımda da covid vardı ama sadece aile arasında yaptım sırf anı kalsın ilerde kızım görsün diye😇
Alerjikkoala BabyGroot Geçen hafta oğlumun doğum gününü kutladık. Partiavm sitesinde değişik konseptler var ben oradan almıştım. İkramların da bazılarını önceden hazırlayabileceğiniz şeylerden seçerseniz kolaylık oluyor.
Beyaz95 Nik_mik_yok nedenki bende ogluma safari yapcam kizimda olsa kesin unicorn yapardim😂😂bence cok tatli konseptler renkli şıkır şıkır🐯🦁🐵
BabyGroot Nik_mik_yok uygun pasta tarifi arayışındayım bakalım bulamazsam ona cupcake yapıcam sürekli yaptığım tarifi var ona yer bizde pasta yeriz ama içim el vermiyo istiyo hep bizimkinden 😔
BabyGroot YigitAlpsMom benim kız alerjik olduğundan pek sıcak bakmıyorum o konuya ya yapabilirsem kendim yapcam tutara bakalım 😊