Kızlar 7 martta kızımın 1 yaş doğum günü var aile arasında küçük bişey olucak zaten ama ilk doğum günü hevesliyim en azından masada güzel güzel fotoğraflar çekmek istiyorum 😊 sizler nasıl masa hazırladınız, Nasıl süsler kullandınız, ne ikramlar hazırladınız? Fotoğraf varsa paylaşırsanız fikir olur bana da 😊 bi de pasta meselesi var 🙄 şimdiye kadar beyaz un süt kakao şeker yumurta beyazı falan hiç vermedim kendiniz pasta yaptıysanız alırım bi tarif önerisi 😊