Hafsaninannesi_ o zaman uni
Hafsaninannesi_ o zaman uni bayb olma ihtimali çok yüksek, sana şöyle söyleyeyim benim bebeğinin mama önlüğünü bu şampuanla elimde yıkadım diye ağzının kenarında yara oldu. Biz normal el sabunu olarak da bu şampuanı kullanıyoruz çok memnunuz ama bebeğimizin hassasiyeti var. Şimdi mustela sevmediğimiz için bebeğe katıksız doğal sabun kullanıyoruz. Sana da tavsiye ederim. Yalniz önce doktoruna gitmelisin👍