Merhaba kızlar,
43 günlük bebeğimin kafasındaki konak yanaklarına bulastı.Kafasinda ve kaşlarında vardı temizledim onları biraz ama yine çıkıyor.Önceleri hafif sivilce gibi kırmızı benekler vardi ama şimdi onlar da kabuk tuttu Yüzü çok kötü oluyor ve boğazında da maalesef bu sivilceler var o da konağa dönecek büyük ihtimalle . Pazartesi doktora götüreceğim ama o zamana kadar yapabileceğim bir şey var mı? Yaşayan yardımcı olursa sevinirim