Mom042 canım uyku rutini var uyku saatı gelince mızmızlanıyor gunduz ortalama 1 bucuk 2 saatte bir uyur işte uyanıklık 1 saatı geçince beni uyut mızmızlanması var bugun netten baktım 10 gun kalms bitmesine desiğim gibi bi huysuzlugu yok 1 gece uyurken ağladı gözleri kapalı ama ağlıyo doktor devam eders egetir dedi idrar tolu enfeksiyonundan şüphelenmişti ağlamadı diye götürmedim 2 gundur gece 4 4bucukta uyanıyo 2 gun onceye kadar 8 gibi uyanırdı ağlama filan yok uykusunubalmıs gibi uyanıyor 6 gibi geri uyuttm 9 gibi kalkmıs aksma 9da odaya alırım 10 da en kötü büyük uykuya gecmıs olur yani her cocuk aynı aeyı yaşamaz takılmayın bu atak işlerine benm pek inandıgımda söylenemez doktoruma sordum atak dönemndeyız galiba diye adam kaale bıle almadı bu cümleyi 😂 kazanımlara gelecek olursak şimdiden ellerini uzatıyor elimde ne varsa ver diyo resmen anne babayı takip etme daha da arttı uzaktan sesimi duyup tepki veriyor taklit edildiğinin farkında ve taklit etmeye devam ediyor dün arkadasım parnaklarını şıkırdattı baktım kızımda elini yumruk yapıp yuvarıya kaldıryo o da yapacak sesler çıkartıyor bilinçsizce ınne gibi sesler çıkartıyo anne diyo diye seviniyorm garibann bende 😂😂 sağa sola dönme eylemi var hatta birkaç gündür daha güzel dönmeye çalışıyor kolu altında kalıyodu eskiden şimdi kolunu çekiyor ne bilim bunlar ataktan sonra kazanacagı seyler normalde ama şimdiden var sende bakma kafana takma.. Uzun oldu kusura bakma lütfen ❤️🙈