Mom042 Ben de yalnizim esim evden calissa da bu donemde pek yapabilecegi bir sey olmuyor biraz gezdiriyor gene bana getiriyor😨 meme reddi, uyku gerilemesi, gece de dahil olmak uzere sadece kucakta uyumak istemesi, milyon kez uyanma, surekli huysuzluk, aglama hicbir seyden mutlu ve memnun olamama, oyun oynamak bile istememe sadece kucak, kucak, kucak. Yani zor 🙄 Her bebek ayni olmuyor tabi ama 4.ayda bebeklerin icine bir sey kaciyor gibi oluyorlar anlamasi zor gercekten.