Eliffffffffffff tısa basa bebeğiniz alacak mi peki o kadar gıdaya şimdi böyle düşünüyorsunuz ek gıda gelince ne yapacaksınız? Allah aşkına yapmayın şöyle kendinize de bebeğinize de yazık. Kilo çok güzel bir şey olsaydı diyetisyen olmazdı. Obez çocuk mi olsun istiyorsunuz. Siz onu ne kadar tıka basa doldursanız da yine millete yaranamazsınız bu sefer de çocuk çok kilolu Hareket edemiyor derler Derler de derler… Doktorunuzun dediğinden kendi bildiğinizden dışarı çıkmayın….