kubra2608 Ben hep 70 cc’ye ayarlıyorum. Ama onun içmesi her seferinde değişiyor. Bazen bir kerede hepsini bitiriyor. Bazen yarım bırakıyor, tekrar dolaba koyuyorum. Yani aşırı değişken, hiç düzeni yok. Bazıları 2 aylıkken 90, 100 içiyor diyor. Kızımın hiç o kadar olmadı.😊 Olduysa da kustu zaten