Agustosbocegi Leylanino bebeğiniz gece gündüz aynı yerde mi yatıyo ? o aylarda benimki hep hamağında yatıyo üçüncü ayda beşiğe alıştırdım bazen çekyatta uyuttm bazen kendi yatağımda yer yadırgamasın diye . 5 ayda yanımda yatmıştı
Mirage91 Leylanino Benim kız 9 aylıkken başladı. Akşam mamasını veriyorum yanıma yatırıyorum poposuna pış pış yapıyorum yatıyor. O aylar hep kolikli gazlı aylar çok normal bir de omuzda felan çok uyumak istiyorlar ben hep omzumda uyutuyordum
Leylanino Mirage91 Evet zaten uyuyan bi bebek degil altini falan aciyorum uzaniyorum yanima hemen cigriniyor aslinda uyutmak degil amacim demek istedigim farkliydi Tesekkur ederim