Leylanino 2ayligiz hanimlar benmi cok beklentiye giriyorum yoksa anormalmi ben yatagima alinca basiyor cigligi cok uyku bastirinca diyorum uyur belki yok oda yok böyle olup ileri zamanlarda uyuyan varmi cok kafama takiyorum
Agustosbocegi Leylanino bebeğiniz gece gündüz aynı yerde mi yatıyo ? o aylarda benimki hep hamağında yatıyo üçüncü ayda beşiğe alıştırdım bazen çekyatta uyuttm bazen kendi yatağımda yer yadırgamasın diye . 5 ayda yanımda yatmıştı
Leylanino birminikdev zaten dogru düz gün uyumuyoki acmazdm oyle post bi onyargili olmasaniz keske hemen
Meflug Leylanino bir de hiç mi korkunuz yok 2 aylık bebek yanınızda yatar mi??? Allah korusun uyurken üstüne gelseniz !?!
Leylanino Ya. Bi sakin gelin yatsin dedikte uyutmak icin degilki severken falan yatagima alayim diyorum o sekili kasteetim
Meflug Leylanino gerçekleri?? Bebek kendi kendine dönene kadar yani buyuyene kadar yanında yatirmamalisin. Yine de sen bilirsin çocuk senin. Yanında yatmaya alissa beşiğinde yatmıyor diceksin….
TospikOglusum Leylanino 2aylik bebek sizinle zaten uyumamali yani Allh korusun ezme ihtimslune karşı sonucts bebeğiniz daha dinemiyorda bırakın kendi beşiğinde uyusun kafaya takilacak en son şey bile değil👍👍