bburcuu evet yaa aynılarını bizde yaşadık maalesef hele o ilk 3 bucuk ay, falan daha da feciydi bir yandan da gaz sancıları tavandı hala tamamen bitmedi gazı ama o günlere nazaran çok şükür şimdi valla ne diyelim yapacak birşey yok artık sabır şükür çekicez 🤣 ama onların bir gülüşü bir bakışı yinede dünyaya bedel 🙏