Benim çocuğumda da idrar yolu enfeksiyonu çıktı.O güne kadar kakasını düzenli yapıyordu.10 günlük Antibiyotikli süreçte Sürekli ishal oldu.Antibiyotik bittikten sonra kaka yapamamaya başladı zorlanarak 2 yada3 gün sonra Yapıyordu.Sonra kabız oldu.Doktora durumu anlatıp antibiyotik kullanımından sonra “kızım kaka yapamaz oldu antibiyotik bağırsak florasını bozdu galiba “deyince probiyotik damla yazdı.Malesef halen düzelemedik.Antibiyotik mahvetti çocuğumu…