Anneler merhaba kızımda idrar yolu enfeksiyonu vardı onun için antibiyotik başlattı doktorumuz ama gelin görünki antibiyotiğe başladım kızımı mahvetti resmen 3 ayligiz tam gazi azaldı derken hoooppppp en başa döndük sizinde başınızdan geçtimi yanı antibiyotiğe bağlı gaz huzursuzluk meme reddi yaşadınız mi yaşadıysanız ne kadar sürdü lütfen yorumlarınıza tecrübelerinize ihtiyacım var