Kbrdnz Hayır emmiyor 1 yaşında.karbonhidrat asla yemiyorum. İlk ogunum 12 de başlıyor akşam 8 de bitiyor 8 den sonra hicbirsey yemiyorum sadece sade kahve ya da bitki çayı. Uyaninca 12 ye kadar da aynı şekilde. Emziren anneler de gönül rahatligiyla yapabilir.önemli olan bol su içmek zaten bu diyette de bol bol su iciyorsunuz yasak olan hiçbir gıda yok ama ben hızlı Zayıflamak için karbonhidrati şekeri komple kestim