4 aylık kızım var emziriyorum gebelikten önce ztn kilom vardı tam zayıflamaya karar verdim hamile olduğumu öğrendim gebelikte de kilo aldım aşırı mutsuz hissediyorum kendimi halimi gördükçe çok kötü oluyorum var mı bi öneriniz evde hareketler vs yada emzirmeme engel olmayacak şeyler 😞😞😞