beyazkelebegim ne sen sor ne ben söyleyeyim tam 5 ay her emzirme sonrasi likir likir kusardi canim camasir yikamaktan helak olmustum. Yerlere attirirdi inan bana. Sabahlari inanin omzuma tülbent serer oyle kucagima alirdim çünkü feci kusardi emip yattığı için. Kilo alimi iyi oldugu icin reflü degil demisti doktorumuz. İdrarina bakalim dedi enfeksiyonda kusma yaparmis. Oda temiz cikinca fazlasini atiyor annesi azalir dedi ve 6.aydan sonra tamamen bitti canım