beyazkelebegim bizde de benzer durum.ben çok kusuyor diye doktora gitmiştim İdrar testi istedi doktor, çok şükür birşey çıkmadı ama kusmaya devam etti, şu an 4 aylık hala kusmalarımız var , reflü yatağı kullanıyorum. Çok fayda etmedi, bir de emzirme sonrası gazını çıkarıyorum ama yine oluyor, geçecek 🙏 inşallah