birfincantuzruhu benim kızımda öyleydi 2 aylıkken çok şaşırırdım sürekli öne atardı kendini, zaten eğer bebek istyorsa- kısa süreli- oturabilir, istemeyen bebeği zorlamak kötü oluyormuş. Şimdi kızım 4 aylık, dönüyorda oturuyorda kalkıyorda 😂 aceleciler☺️