birfincantuzruhu Kızlar oğlum 2 ay 22 günlük garip bi şekilde oturma pozisyonunda ayakta yada otururken çok mutlu oluyor ayaklarını büküyor devamlı. Ne zaman oturmaya başlar ya da oturtmalıyım acaba ?
Rivadan_35 birfincantuzruhu canım benim ki 5 aylık oldu daha yeni yeni oturtuyorum. 2 aylıkken oturma aşkı geldi. Sadece kucağımda destekli şekilde oturttum bir kaç dk. Hala da tam oturtmuyorum çok hassas diye kemikleri ama kendini parçalıyor resmen mekik çekiyor bebek 🤣🤣
BalarisiYusra birfincantuzruhu 5ay 24 günlük yeni yeni oturmaya başladı tabi devrilmeleri de oluyor emekleyemeği için kurtaramıyor kendini daha ☺️
birfincantuzruhu Rivadan_35 aynen valla ya bıktırma aşkı var ki sorma bende kucağımda tutuyorum sadece oturtmuyorum zaten🤗
Ayprens Çok erken ☺️ Sakın oturtmayın ben kendi isteğine bıraktım hiç zorlamadım biyeri acır diye çok korktum 7 buçuk aylıkken oturdu
birfincantuzruhu Ayprens yok zaten oturtmuyorum sadece kucağımda o şekilde tutuyorum rahat olsun diye aksi halde deliriyor öyle tutunca sakinleşiyor 🤦♀️
Yenianne0606 Ayprens aslında onu da çok önermiyolar. Yani mesela 4. Ayda yavaş yavaş oturtmak gerekiyomuş. Tabii doktorunuzda onaylıyosa çünkü etrafı keşfetmesi ve farklı bi açıdan mesela bulunduğu odayı görebilmesi için
Yenianne0606 birfincantuzruhu o zamanlar da kendilerini öne öne çekiyolar benim kızımda öyleydi doktor beklicez 4. Ayda oturtucaz demişti. Öyle yaptım. Çok erken daha
BalarisiYusra birfincantuzruhu 4aydan sonra yavaş yavaş 10dk felan hafif eğimli bi şekilde başla önce bence hemen koyma
Minnossareannesi Yenianne0606 Bize de 4 aylık olduk kucağında yavaş yavaş kısa süreli oturtmaya başla dedi
Ayprens Yenianne0606 bilmiyorum ben çok evhamlıydım beli acır falan diye çok korkuyordum sonra yerde dönerken bir anda oturuverdi
EmineYilmaz birfincantuzruhu genelde öyle hep oturmaya çalışırlar 😊 3. Ayda özellikle daha da direticek