Yusufbebekk hayırlisı olsun hiç takma kafana. Bazen iyiki olmamış dediğim oluyor doğumum çok güzeldi şükür. İçimde kalmadı değil hani ilk olunca bi şans vermek istedim ama olmayinca olmuyor işte. Ameliyattan çıkıp iki saat sonra yürüyünce doktora hocam bn böyle kolay olduğunu bilseydim 9 ay normal normal diye tepinmezdim dedim😂😂